Sunday, October 18, 2009

18/10/09

daddy cuming back today!!

miss him very much...



today continue my revision...
got a bit mood wan study liao...
haha...
KH!!!
im cuming!!!~



exam still got 11 days...
everyone +u+u la...



说你也一样爱着我 有一个温暖角落 那是我心窝...
把你的爱收起来 放进我的口袋 不让你 轻易离开...
我会永远爱着你 到老还是同一句 因为我珍惜...
轻轻的摇着懒椅 戴着老花眼镜 还记得我们这首歌...

No comments:

Post a Comment